امشب دنبال کتاب دوست وبلاگ نویسی به شهر کتاب رفته بودم که دست خالی برگشتم . کاملن هم دست خالی نه ! باید بگویم که دستم مثل جیب برها به اختیار خودم نیست و در مواقعی که جلو قفسه ی کتاب ها می ایستم سر خود عمل می کند . بالاخره بعد از سبک و سنگین کردن های زیاد و ورق زدن ها رسیدم به کتابی با جلد سبز و طراحی جالبی که بی ربط با موضوعش نبود . اسم کتاب که با رنگ سفید در متن سبز خودنمایی می کرد « داستان مکاشفه » بود . در نظر اول چنگی به دلم نزد . در زیر عنوان کتاب کلمات دیگری به رنگ زرد کنار هم نشسته بودند که بیشتر به کمک می آمدند : « تحلیل و بررسی داستان های مینی مال » و دوباره با رنگ سفید اسم مولف بود که آشنایی می داد: « فرحناز علیزاده » .   نظرم که جلب شد اول رفتم سراغ قیمت کتاب : 7500 تومان ! پیش خودم گفتم : « وای! برای یک کتاب 148 صفحه ای هفت هزار و پانصد تومان !!! » ستون نوشته ها را آمدم پایین تر . چاپ اول بود و سال 1392 . به تیراژ کتاب که رسیدم تعجبم بیشتر شد . تیراژ 400 نسخه ! به تمام عمرم این اولین باری بود که این تیراژ پایین را در شناسنامه ی کتابی می دیدم .سه چهار صفحه ی اول را ورق زدم و به مقدمه ی کتاب رسیدم . مولف شرح خوبی در مورد مینی مالیسم و علل پیدایش آن در 17 صفحه نگاشته بود و بعد از آن داستان هایی مینی مال از نویسنده های خارجی و ایرانی آورده و برای هر داســتان شرح مختصر و دقیقی نوشته بود . کتاب را نشر قطره به چاپ رسانده بود . بعد از اینکه داستان مینی مال دوم کتاب را در حالی که فروشنده کمی آن طرف تر در مورد آخرین اثر خالد حسینی به خانمی توضیح می داد را خواندم با حس مالکیت خوب و راضی کننده ای که می دانستم از آن لذت خواهم برد به طرف صندوق رفتم ... +این پیشنهادی است برای دوستانی که به داستان های کوتاه ِکوتاه علاقه دارند .امیدوارم این کتاب را دوست داشته باشید ! +کارتون ببینیم.